- Startapın İnkişaf Mərhələləri
- Müvəffəqiyyət və Uğursuzluq Faktorları
- Müştərinin ehtiyacı səviyyəsi, qısa yollar və ideyalar
- Biznes Model Kanvası və digər alətlər
- Bazar və rəqiblərin analizi
- Müştəri müsahibələri / sorğular (satışdan əvvəl)
- Məhsul / bazar uyğunluğuna çatmaq
- Məhsul / bazar uyğunluğunun ölçülməsi
- Dəyər fərziyyəsinin təsdiqlənməsi
- Müştəri müsahibələri / sorğular (satışdan sonra).
- Qiymətləndirmə modelləri (xərc və dəyər balansı, 10x və digər qaydalar)
- Gəlir modelləri (freemium, abunəlik, pay-as-you-go və s.)
- Müştəri əldə saxlama strategiyaları (qiymət modeli, müqavilələr, kilid tələləri vasitəsilə).
- Bazara daxil olma strategiyası (erkən istifadəçilər ( early adopters); word of mouth,organic growth)
- KPI (əsas meyarlar, köməçi meyarlar; məqsədlər)
- Startapın artım tempi (organic və paid artım cədvəli)
- Haradan başlamaq lazımdır (kanallar, etməli və etməmək)
- Məhsuldarlıq və nəzarət vasitələri (layihə / məhsul idarəçiliyi üçün hubspot, trello, slackand və s.)
- Kapital təsisçilər arasında necə bölünməldir (alətlər və modellər)
- Əsas hüquqi məsələlər (təsisçi müqaviləsi, müştəri kilidləri və s.)
- Əqli mülkiyyətin qorunması (ticarət nişanı, patent, müəllif hüquqları, kommersiya sirri və NDA)
- Dizayn düşüncəsi
- Komanda beyin fırtınası
- İdeyaların test edilməsi və ideyaların seçilməsi
- Alıcının portreti: Əsas demoqrafik, sosial və davranış parametrləri
- Bazar araşdırmasına yanaşmalar:Müsahibə, fokus qrupları, anketlər, sirli alış -veriş, mütəxəssislərin məsləhətləşmələri, məlumatların toplanması və təhlili
- Rəqiblərin təhlili:Sənayedə ümumi rəqabət səviyyəsi Bazar analizinin xülasəsi
- Əsas xüsusiyyətlər və istifadəçi üçün gözlənilən nəticə
- İstifadə halları, istifadəçi hekayələri, qəbul meyarları
- MVP tərifi
- Prototipləşdirmə və Wireframes Naviqasiyası
- Test
- Əsas dizayn meylləri və tələbləri
- Layihənin dizaynerlərdən proqramçılara ötürülməsi