Müxtəlif sahələr üzrə innovativ ideyaları inkubasiya edirik

Əhatə dairəsi

Erkən mərhələdə olan və innovativ həllər təklif edən startaplar axtarırıq.

Müraciət prosesi

İnkubasiya proqramına onlayn olaraq aşağıdakı keçid vasitəsilə müraciət edə bilərsiniz.

İnkubasiya

İnkubasiya, startaplar üçün praktik təlim, mentorluq, hazırlıq və digər xidmətləri əhatə edəcək.

Demo Day

12 həftə davam edəcək proqramdan sonra startaplar öz layihələrini idarəçilər və investorlardan ibarət münsiflər heyətinə təqdim edəcəklər.

İnkubasiya proqramı ilə bağlı ətraflı məlumat əldə etmək üçün keçid alın

MÜRACİƏT EDİN

İnkubasiya proqramı mentorluq mövzuları

- Startapın İnkişaf Mərhələləri
- Müvəffəqiyyət və Uğursuzluq Faktorları
- Müştərinin ehtiyacı səviyyəsi, qısa yollar və ideyalar
- Biznes Model Kanvası və digər alətlər
- Bazar və rəqiblərin analizi
- Müştəri müsahibələri / sorğular (satışdan əvvəl)
- Məhsul / bazar uyğunluğuna çatmaq
- Məhsul / bazar uyğunluğunun ölçülməsi
- Dəyər fərziyyəsinin təsdiqlənməsi
- Müştəri müsahibələri / sorğular (satışdan sonra).
- Qiymətləndirmə modelləri (xərc və dəyər balansı, 10x və digər qaydalar)
- Gəlir modelləri (freemium, abunəlik, pay-as-you-go və s.)
- Müştəri əldə saxlama strategiyaları (qiymət modeli, müqavilələr, kilid tələləri vasitəsilə).
- Bazara daxil olma strategiyası (erkən istifadəçilər ( early adopters); word of mouth,organic growth)
- KPI (əsas meyarlar, köməçi meyarlar; məqsədlər)
- Startapın artım tempi (organic və paid artım cədvəli)
- Haradan başlamaq lazımdır (kanallar, etməli və etməmək)
- Məhsuldarlıq və nəzarət vasitələri (layihə / məhsul idarəçiliyi üçün hubspot, trello, slackand və s.)
- Kapital təsisçilər arasında necə bölünməldir (alətlər və modellər)
- Əsas hüquqi məsələlər (təsisçi müqaviləsi, müştəri kilidləri və s.)
- Əqli mülkiyyətin qorunması (ticarət nişanı, patent, müəllif hüquqları, kommersiya sirri və NDA)
- Dizayn düşüncəsi
- Komanda beyin fırtınası
- İdeyaların test edilməsi və ideyaların seçilməsi
- Alıcının portreti: Əsas demoqrafik, sosial və davranış parametrləri
- Bazar araşdırmasına yanaşmalar:Müsahibə, fokus qrupları, anketlər, sirli alış -veriş, mütəxəssislərin məsləhətləşmələri, məlumatların toplanması və təhlili
- Rəqiblərin təhlili:Sənayedə ümumi rəqabət səviyyəsi Bazar analizinin xülasəsi
- Əsas xüsusiyyətlər və istifadəçi üçün gözlənilən nəticə
- İstifadə halları, istifadəçi hekayələri, qəbul meyarları
- MVP tərifi
- Prototipləşdirmə və Wireframes Naviqasiyası
- Test
- Əsas dizayn meylləri və tələbləri
- Layihənin dizaynerlərdən proqramçılara ötürülməsi
- Təqdimat vasitələri, təqdimatın quruluşu
- Pitching hazırlığı, hekayə danışa bilmə bacarığı
- Maliyyələşmə imkanının araşdırılması
- Şəbəkə qurma texnikası
- Scrum Team Management
- Backlog Dizaynı
- Proqram təminatının inkişafı
- Mock Services və Bankla daxili inteqrasiya
Yuxarı